"Nothing lasts forever, so live it up, drink it down, lough it off, avoid the bullshit, take chances, & never have regrets, because at one point, everything you did was exactly what you wanted"




joi, 10 iunie 2010

DAY 2


Coaaaaieeeeee man si ba... cat am mai putut sa bem... ca doar barbati parosi fiind ce puteam sa facem pentru a ne distra ?? Normal... am baut ce pls, plm si ce mai o fi...

Asa excremente nazale cum ajunseseram a fi ne plimbam privirea pe masa sa mai infascam o doza de... vitamine alcoolice si privirea incetosata ne se poticneste pe o cutie verde cu treburi sanatoase... naturale... si fara PRESERVATIVES.. cum ar zice eu pe mess sau tuta pe MSN: WAAAAAA sau LOOOOL.

Asa receptivi la prostii cum eram tocmai dadusem peste a mai tare chestie frate care ne putea transforma serata monotona intr-un succes neasteptat... adica numa uitate la ce poza i-am tras cutiei... pana si aparatul prinsese ideea cu starea de spirit pe care trebuia sa o ai cand te afli alaturi de noi... imi place spiritul de echipa ce sa mai.

See u next on Baywatch bitch !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu