"Nothing lasts forever, so live it up, drink it down, lough it off, avoid the bullshit, take chances, & never have regrets, because at one point, everything you did was exactly what you wanted"




miercuri, 9 iunie 2010

First night


Am ajuns la Sibiu... si pentru a sarbatori realizarea am facut putina miscare pana la cel mai apropiat centru de aprovizionare cu bere, mici si ce mai trebuie omului sa se simta bine... si am inceput sa provocam oleaca de ceata de provenienta culinara...

Si cum ziceti voi ca am reusit sa petrecem? Multa bautura si mancare... mai putina ca na doar e criza...


Ce a iesit ? O serie de poze mai mult sau mai putin nedemne de aratat minorilor, o infratire la sange cu toaleta si desigur multe sticle de bere prin toata casa...

Azi sa speram ca mica excursie nu se va rezuma doar la bautura si mancare... desi am inceput cu bine printr-un mic dejun de votka combinat cu suc de mere PUNCT.

Ne WWW mai incolo, Bye

Un comentariu:

  1. Fudulieeeee, iti facusi bloaga sa fii si tu cool? Intrasi in competitie cu mai emo-tionatii de la coltul blocului? Sa nu ma faci de ras! Oricum, te citesc de mai multa vreme. Imi place cum ne aburesti(hai ca te periez si pe mocca acum, numa sa vezi ce fata de treaba sunt) si iti doresc viata usoara in blogo-sfera. Pupii baaaa si te astept si pe la mine cand oi mai scrie ceva!
    Pa fudulieeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere