"Nothing lasts forever, so live it up, drink it down, lough it off, avoid the bullshit, take chances, & never have regrets, because at one point, everything you did was exactly what you wanted"




miercuri, 20 octombrie 2010

guess ho's back

salutare salutare lume sau mai bine spus ai mei fani... putini ce i drept dar true :)

cum de am revenit ? ei bine este ora 1 si ceva noaptea si tocmai ce am venit de la un prieten dupa vreo doua ore petrecute cu el si a lui prietena in fata calculatorului urmarind un film... grandios film... efecte speciale destul de rare si totusi a reusit sa ridice parul pe noi...

cum este posibil ? habar nu am, or mai fi si regizori care sunt capabili sa redea o stare si fara sa utilizeze efecte in valoare de milioane bune de dolari ca doar na ii criza si acesti cutezatori isi fac din ce in ce mai des simtita prezenta.

despre ce film este vorba ? ei bine gata cu suspansul: the exorcism of emily rose :X

stiti ce poate fi mai palpitant decat filmul si starile provocate de el ? sa te intorci precum subsemnatul imediat dupa vizionarea lui acas... noaptea... pe ploaie... cainii urland precum lupii in noapte la apropierea ta... o da... seara asta a fost cu adevarat speciala si iata cum de am ajuns eu iar pe aici...


e prea tarziu sa pot suna sau aborda pe cineva pe mess sa imi spun experienta... dar mai bine nu ma credeti pe cuvant, scepticismul este pana la urma o calitate demna de toata lauda... pune mana si urmareste filmul

garantez ca are sa iti mareasca tensiunea mai ceva decat cafeaua bauta de dimineata


desigur pentru cei mai slabi si cu pretentii la ceva mai umoristic exista firar sa fie si parodia dupa el...


pa pa si data viitoare promit sa imi fac timp si pentru autografe !

Un comentariu: