"Nothing lasts forever, so live it up, drink it down, lough it off, avoid the bullshit, take chances, & never have regrets, because at one point, everything you did was exactly what you wanted"




vineri, 5 martie 2010

"PT PACOSTEA TA... ELLUTZA"

Iata ca trebuia sa o fac si pe asta... sa ajung sa scriu cu "tz"... dar nu va bucurati prea tare... ii preluat din surse externe de unde si ghilimelele asa ca mai am de lucru pana sa ajung a adopta intru totu' vocabularul pustilor pe messenger si mai nou si in limbajul de zi cu zi


Sa lasam insa discutia despre mine deoparte si sa revenim la a ta pacoste Ellutza... De ce o pacoste, ai sa te intrebi mirat, ei bine in primul si in primul rand pentru ca ea cu manuta ei a scris identitatea asta pe care eu trebuie sa o dezbat acum aici... ELLUTZA...

Sa vedem... sti cum este ea, sti cat o duce unitatea de procesare, cat de talentata din punct de vedere artistic este si in ciuda acestor performante ale unitatii sale de procesare... tot e in stare sa stea cu tine la masa fara sa te trimita la culcare in urmatoarele doua minute ... ce sa mai o lungim... este parca prea buna pentru a fi adevarat... Si atunci la ce pacoste ?


Ei bine... incearca sa imi explici tu... cum de are toate calitatile astea si desteapta si amuzanta si tot... si vrea sa i se spuna ELLUTZA... Nu prea poti ? Atunci ramanem la teoria mea si anume aceea ca este o pacoste...


Din fericire pentru noi nu ii genul de fata care sa se pisiceasca si sa se prosteasca constant... ii mai degraba genul care se foloseste de aceste giumbuslucuri pentru a ne face sa ne simtim mai in largul nostru in preajma ei... pentru ca sa recunoastem... o domnisoara care este un mini Dexter si care daca o enervezi iti poate desena mutra pe un zid si apoi sa o foloseasca pe post de tinta la tot felul de proiectile... cam are tendinta de a te intimida...


Si acum sa trecem la partea interesanta... partea referitoare la mine desigur...

Eu ii tot spun pacoste dar cred sa mearga la fel de bine si tiran pentru ca... hmm sa te plictisesc ? De ce nu... blogul meu... regulile mele.


Azi intra pe mine... pe mess desigur... mess-ul rules... incepe sa inlocuiasca telefonul... Oricum, intra pe mine... DUPA O LUUUUNAAA... si zice... ce dor mi-a fost sa mai vorbim si noi ca odinioara... La care eu o intreb, uimit ca iaca mai are puls... dar ce ai patit de nu ai mai reusit sa ma bagi in seama ? Raspunsul ei ? Sa fi fost unul cat de cat pus la punct sa ma abureasca bine....? Neeee... "Lipsa de timp"...

Mie imi pica fata... doar na eu is un mini zeu in lumea mea... cum sa imi zica o fata ca nu are timp barem sa vorbeasca cu mine... Dupa care imi intrerupe momentul meu de cugetare... si imi zice... stai 5 minute ca trebuie sa vorbim ceva...

Oftez... imi zic... nu se poate sa mi-o faca iar... doar nu ma pune pe asteptare inca o luna... si o intreb dar ce treaba mai ai ? Desigur ca nu primesc nici un raspuns... doar mi-a zis sa astept deci m-a pus la punct... si ca un catelus ascultator ce sunt... astept...

Dupa ceva vreme revine si desigur manata de dorul nemarginit de a vorbi cu mine imi zice: sa imi dedici si mie ceva pe blog ca te crap...


Cu a mea codita intre picioare si manat de asa declaratie de afectiune la adresa mea ma prezint in fata ta cu aceasta incropeala de moment dedicata tiranului nostru mult iubit... si ma vad nevoit a recunoaste ca... i've been outfoxed




Sper numai ca momentul asta de sinceritate sa nu para a fi un omagiu prea mare adus dumneaei pentru ca apoi... cine se mai intelege cu ea si al sau orgoliu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu