"Nothing lasts forever, so live it up, drink it down, lough it off, avoid the bullshit, take chances, & never have regrets, because at one point, everything you did was exactly what you wanted"




vineri, 12 martie 2010

Sensibil... o da...


Cacat de inima... prea dur ? Nu prea cred !

Pana la urma fericitul beneficiar al unei asemenea calitati... sensibilitatea... nu are in destin decat jucatul sau in picioare... profitatul de pe urma sa... ce sa mai ... un viitor minunat i se arata taman la orizont, nu-i asa ?


Dupa o serie de asemenea experiente... categoria asta de oameni evolueaza in doua subspecii (am voie sa le spun cum vreau, deci TACI! ) una care se satura de rahatu' asta si trece peste imaginile cu fluturasi roz si Feti Frumosi sau Sanziene si isi baga ceva dur si contondent in ele de sentimente pentru a vedea si lupta cu viata asa cum e ea... plina de iluzii si mai ales de... rahat... mult rahat..


Apoi mai e si cealapta subspecie care ramane in continuare pozitiva... spera sa apara zana cea buna sa ii dea cu bagheta in cap si sa ii transforme bostanu' in caleasca regala... ce viata trista... ar trebui eutanasiati mai ceva decat cainii fara stapani....


O solutie umana dupa parerea mea... De ar fi putut sa imi aplice si mie solutia asta mai din timp... un sfant faceam din persoana asta... Dar nuuuuu, eu a trebui sa continui sa visez cu ochii deschisi... Asta da soarta cruda...


Din fericire pana si pentru mine... de la atatea lovituri drept la tinta... incepe sa moara partea asta sensibila si sa isi faca aparitia ceva mai interesant... (din nou) ZIC EU





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu