"Nothing lasts forever, so live it up, drink it down, lough it off, avoid the bullshit, take chances, & never have regrets, because at one point, everything you did was exactly what you wanted"




duminică, 28 februarie 2010

Lectie de viata

...esti femeia vietii mele.... doar praf... si atat...



Inainte sa incepeti a scoate furcile, topoarele si tortele de prin dulapuri pentru a fugari pe acest om rau care indrazneste a rade de aceasta vorba din popor pe care orice femeie isi doreste sa o auda macar odata in viata... ca de mai sunt si persoane romantice pe lumea asta... sa stam putin jos si sa analizam mai indeaproape cand si in ce situatii ii folosita.


o sa ziceti... neandertalule asa selectie de cuvinte ii rostita numai in momente intime si extrem de romantice... eventual cu grija pregatite ca o piesa de teatru pentru a amplifica senzatia de intimitate romantica... ce sa mai... cu mult peste puterea mea de intelegere...


na ce sa zic... asa e... nu inteleg... dar sa vedem daca inteleg totusi si eu ceva asa neandertal si cu hormonii colcaind in mine...


daca eu mini hormonel ce sunt stiu ca asta va place sa auziti... si cam stiu si care sunt conditiile optime pentru a lansa asa "bomba" oare nu as putea profita de asta sa joc eu o piesa si mai buna de teatru decat cea de care sperati sa aveti voi parte ?


nu ati prins ideea ? hmm sa nu mai fiu totusi asa rau si sa incerc a explica mai bine. sa zicem ca tu... o fata cu o personalitate exceptionala, un suflet pur... ai din intamplare si un corp de face toti hormonii din mine sa urle la luna precum coiotu' in noapte.. de nasol... dar mai sunt si ghinioniste care is prea bune pentru a fi ignorate asa cu una cu doua de asemenea specimene salbatice precum eu...

esti atenta ? ai prins ideea ? bun. stiu din experienta, ca orice animal care se respecta, ca una ca tine niciodata nu ar sta cu unu ca mine, pentru ca de... principiile morale ale fiecaruia dintre noi nu prea corespund... si mai ales pentru ca eu vreau SEX si tu vrei DRAGOSTE...


asa ca, instincul meu animalic, inbunatatit dupa nenumarate tentative unele mai mult sau mai putin reusite de a pune mana pe fulgi de nea precum tine, preia initiativa si ma indeamna sa ma transform intr-o fire romatica... dulce... atenta la orice mic detaliu care are legatura cu tine si orice miscare a ta.. ce sa mai... tu visezi la partenerul perfect, eu prin mici interogatorii subtile, ma metamorfozez in el.

Si cand in sfarsit ai sa fi la mana mea, intr-o camera, cabanuta, undeva pe malul marii... doar noi doi... si eventual ceva romantic precum niste capsuni si putina frisca... o sa rostesc parola... esti femeia vietii mele... si... SIIII... daca momentul este bine dar foarte bine ales are sa pice atat de bine incat hormonii mei au sa aibe acces la tot sitemul tau, pe partea de harware desigur... si dupa ce isi vor face de cap indestul pe acolo are sa prinda un zambet plin de satisfactie pe a lor fata care sa arate cat de multumiti au ajuns sa fie in ciuda efortului destul de consistent depus de mine pentru a ajunge acolo...


si apoi ce parere ai ? crezi oare ca am sa mai raman prin preajma ? pana la urma sunt doar un animal... de ce as alege sa stau inca in preajma unei prazi care nu mai opune rezistenta... unde ii adrenalina vanatorii... nu am sa plec mai departe si am sa te las sa te aduni singura de pe jos incercand sa iti dai seama cum si unde ai gresit...


desigur... o sa zici... nu are cum. nu sunt eu asa de naiva... dar tine minte un lucru... cat timp om esti si simti... esti vulnerabila la cei de au o asemenea gandire.


si acum taci si asculta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu