"Nothing lasts forever, so live it up, drink it down, lough it off, avoid the bullshit, take chances, & never have regrets, because at one point, everything you did was exactly what you wanted"




luni, 22 februarie 2010

Emo supradezvoltat

Apoi daca va vine sau nu sa credeti... asa a reusit un bun prieten sa imi spuna intr-o frumoasa zi cu soare...

Stau si ma gandesc... mare oi fi eu, dar in nici un caz nu emo..

Adica sa vedem... nu ma imbrac in negru, nu am parul negru... si nu, nici nu am de gand sa il vopsesc astfel... nu ma machez, desi unii zic (in rautatea lor) ca ar fi cazul... pielea imi e nestrabatuta de nici un obiect strain care ar putea prinde frecventele FM de radio... adica no piercing...

Stau deci si ma gandesc de unde pana unde catalogarea asta... adica da, sigur, din cand in cand... binee binee foarte des mai ascult cate o melodie rock... dar nimic de genul Tokyo Hotel... sa fim seriosi... pana de curand eram de parere ca solistul trupei ii de fapt o solista, asta pana am fost promt pus la punct de o amica dornica sa imi sara la jugulara pentru ca am indraznit a concepe asa pacat.. ce sa zic... noroc sa tot ai la asa amici (gluma tu las' facaletu' jos ).


Dornic de un raspuns la acest mister intruchipat de mine in lipsa de alta ocupatie il abordez pe tovarasu' printr-o fraza care mai nou are rol de salut: COAIEEE de unde ai traso si pe asta? Emo? Eu? (de observat lipsa de replici emo)

Tresarind la auzul vorbelor mele, intoarce privirea spre mine avand o fata de: O nu, zi domne ca nu a zis ce tocmai cred eu ca a zis... Si ma saluta prieteneste.. FUDULIEEEEE tot vacus ai ramas...

Raman uimit.. eu il salut asa cum ii datina intre masculii care nu au reusit sa se maturizeze inca si el imi zice FUDULIE... parca asta mancasem acum ceva zile in oras... Ciudat... rad de el si ii zic dojenind a sa sclipire stangace de replica... Maaai mare manuitor al penelului... numa atat esti in stare sa imi zici? Pfff noroc ai ca ai vazut meniu ca de nu zero inspiratie..


El se uita la mine cu o privire ce denota uimirea... Coaieee sa vezi ca asta nu stie ce ii aia fudulie... Cum naibi de am ajuns sa umblu' cu asa personaje SF... Isi trage aer in piept si incearca sa imi semnalizeze si mai bine prostia spusa de mine mimand o autoflagelare cu palma pe fata...

Draga, zice el foarte masculin, fudulie inseamna... sti tu...


Eu de colo.. Ia uimeste tu la mine... ce ii aia fudulie !!

Vazand ca o explicatie prea elaborata nu ar asigura un succes sigur in luminarea mintii mele destul de inegurate... imi ofera o explicatie demna de nivelul meu... FUDULIILE is obiectele de lipsesc lu' Traistariu pentru a putea canta ca eroul tau Rammestein...


De indata reusesc sa prind ideea si fara sa imi dau seama ca gura mi se deschide... zic... La naiba in puii mei !!!

O da, asta ce mai e? Noua expresie de "rocher".. Mai "pokemoane" ma impresionezi pe zi ce trece tot mai mult... o alta zi, un alt nivel al gandirii tale...uimitoare.


Imi taie apoi scurt replica si indrazneste a intreba ce ganduri necurate ma aduc in preajma sa.

Desigur eu indraznesc sa dreg aparentele si incerc sa par un mare biban (cum ar zice dumnealui) apoi glasuiesc precum Traistariu... Emo Supradezvoltat... cum de ti-a venit taman asa expresie a-mi atribuii mie...


Explicatie ii simpla zice el... fiind vorba de tine nici nu are cum sa fie altfel... Ai venit aici sa afli misterul provenientei ( multe silabe stiu... dar indurati alaturi de mine ) poreclei aplicate tie... si in loc sa treci la subiect... dupa nici doua vorbe incepi sa te macini... sa deviezi de la esenta calatoriei tale pana aici pentru ceva banal gen fudulie... daca nici asta nu arata ca esti EMO atunci nu stiu ce ar putea...

Mie incepe sa imi curga ceva pe la coltul gurii ( stiu C dupa C tabuuu... rabda) si el dandu-si ochii peste cap... Ba pui nereusit de a lu' Decebal si Traian, asa is si aia... in loc sa isi vada de viata lor si de cum sa si-o traiasca se lasa macinati de tot felul de ganduri si idei pe care orice minte limpede le-ar cataloga drept copilarii in cel mai bun caz... Ochii i se inrosesc.. deja incepe sa apara acolo vasele de sange asemenea strazilor pe un display GPS... prind aluzia.. si inainte sa ii provoc un atac cerebral... ii rostesc cuvintele de incheiere menite sa il mai calmeze...


Bine ... am prins ideea... nu iti mai agita vena din coltu' fruntii. Si pentru a pleca totusi cu o oarecare satisfactie ii zic... Uite unde era Cristoiu.. ce sa zic...


El enervat eu enervat... amandoi enervati de imaginile atribuite reciproc ne salutam... el cu semnu' pacii si eu aratandu-i cotu'.


Eh pana la urma la ce is buni prietenii ??

Apoi fie vorba intre noi... Cristoiu ii mai EMO decat EMO in persoana deci tot eu i-am traso mai bine... NAAA !!!


Un comentariu: