"Nothing lasts forever, so live it up, drink it down, lough it off, avoid the bullshit, take chances, & never have regrets, because at one point, everything you did was exactly what you wanted"




miercuri, 28 aprilie 2010

Is it good or is it bad...


"dar am strans-o la piept. I-am deschis usa sufletului meu, am chemat-o si ea a venit. Si, desi mi-e draga si scumpa, n-am zavorat usa in urma ei. Am vrut sa ramana asa cum o aflasem: libera si neingradita. Si pentru prima oara, am simtit cum teama paleste DE DREPT, DE FAPT SI DE NECAZ"



Dulcegari astea pe care toate cititoarele acestui minunat blog misogin le-au citit mai sus si mai mult ca sigur au si oftat apartin unui bun amic de al meu care... da ati si ghicit... are fluturasi in burtica... vede cerul roz si ofteaza cand aude vocea privighetorii vietii sale... IACHHHHH !!!

Ei bine dumnealui in mod normal ca un adevarat cavaler imi critica fiecare iesire negativa la adresa... dudelor de imi tot ies in cale si ale ideilor ce nasc din aceste interactiuni cu dansele.

Am sa ii dau peste nas inca o data si il provoc sa imi zica, vezi dom'le, ca nu am dreptate.... Mare domn urmareste cu atentie poza de mai sus si ia aminte... Asemenea comportament apare cam in toate C.V.-urile domnisoarelor care iti rasar in viata... daca nu e asa... da un buzz o tu raritate care pana acum nu te-ai facut vazuta.

Si daca tot imi dai un buzz te rog sa-mi dai si o explicatie la enigma ce ma tot macina de la o vreme incoace. Curioasa ? Si eu... Ce se afla in capul unei fiinte de sex feminin care intra intr-o baie... fie ea de la mall sau de acas... cu tot felul de ustensile folosite la igienizarea incaperii cu pricina... de se gandeste AHAAAM ! AICI VREAU O POZA :X


Trecand mai departe... o fata ca asta ( a se consemna faptul ca nu generalizez ) iti apare in cale... si sansele is ca ea sa aibe un corp demna de o amazoana si mintea desi nu prea stralucita.. destul de ascutita incat sa reuseasca a te imbrobodi bine da bine de tot.... adica sa pui botu' dupa ea BA.
Sau ia stai ca am pus corpul inaintea mintii si asta nu se poate pentru ca ar insemna sa fi doar un animal de barbat care se gandeste doar la sex si asa domnisoara vrea desigur LOVE... adica "dlagoste"... Deci nu conteaza ordinea... orice te satisface...

Si tu ca un adevara cavaler te pui pe treaba si ai sa faci pe duru' pentru ca da bine sa fi un dur si un nepasator in limita bunului simt... e ca piperul in salata... apoi treptat duritatea ta paleste... ca si parul din cap la batranete... si cu timpul ea reuseste a imblanzi animalul din tine... care devine un poet ce ii aduce elogii si cladeste poteci din petale de trandafir...

Ei aici incepe intersectia aia periculoasa... doua curbe... ambele periculoase..

Ai de ales... faci ca mine si ai grija sa nu te lasi dus prea mult de valul de fluturasi gingasi... pana la urma si cel mai mare poet al neamului a avut parte de o moarte nu tocmai glorioasa... Doar si domnisoarele pot aprecia o vanatoare mai indelungata ce nu va duce niciodata la plictiseala, adica unde e adrenalina mai mare... incercarea de a imblanzi un armasar sau calaritul unuia deja domesticit, invins...

Sau mai e curba la stanga... the wrong way... his way... continui sa tocesti din salbaticia ta pana cand nu ai sa ajungi nimic mai mult decat o copie fidela a dorintelor ei... ori parca o relatie inseamna acceptarea diferentelor fiecaruia nu supravietuirea celor mai rezistente...

Concluzia este... pana la urma... si directia lui este buna... conditia imperativa fiind sa dea peste jumatatea sa perfecta, care sa vrea o copie a dorintelor sale... nu identica... ci mai degraba complementara... ca doua jumatati ale aceleiasi inimi...

Tine minte totusi prietene... majoritatea asa ziselor jumatati au o minte ce le "obliga" sa creeze opere de arta precum cea de sus... si mai mult sa le considere "mistok".
Deci ? Cine are calea demna de urmat ?


Si sa nu inchei tocmai intr-un ton negativ... bunul meu prieten e ca HIGHLANDER ( the immortal ) il arunci la pamant, il calci in picioare, zici ca nu mai are sorti de izbanda si totusi revine cu acelasi optimism in viata, din punctul asta de vedere imi aduce aminte de personajul din filmuletul de mai jos care reuseste sa transforme o situatie mortala intr-un antrenament menit sa il ajute a merge mai departe... Aici eu imi scot palaria in fata ta maestre...


6 comentarii:

  1. Interesant maestre! Pacat totusi ca mania generalizarii nu te-a depasit. Sa stii matale ca nu toate femeile sunt la fel, asa cum nici toate berile au acelasi gust. Imi place filmuletul, ce sa zic! Ia aminte totusi, ca aceasta situatie dezastruoasa la care te referi o sa te prinda si pe tine la un moment dat, fie ca vrei fie ca nu. Atunci sa te vad, lipsit de antrenament, cu fibra sufletului gata sa plesnească sub greul eternului feminin. Prea dificilă exprimare pentru matale? Urmăreste/mi blogul zilele urmatoare si am sa iti explic.
    Sobolanul din Cursa

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant este altceva si anume faptul ca eu vorbesc mai degraba despre cum sa ii zicem... majoritate procentuala... nu generalizat... sti tu, continuand cu aceasi analogie.. multe beri sunt de o calitate mai scazuta... dar nu toate. Cat despre situatia dezastruoasa de care vorbesti de unde sti ca nu m-a prins? modalitatea de a continua dupa terminarea unei asemenea situatii este subiectul acestei insiruiri de litere :)Cat despre autointitularea Sobo din Cursa nu ai drept de autor :)) Pana la urma personajul pus in evidenta de el imprumuta dupa cum bine poti vedea doar incapatanarea ta de a nu ceda pe care eu nu o inteleg si o critic... Deci berea !! Si ai grija sa fie una de calitate !!

    RăspundețiȘtergere
  3. BUZZ!!
    "Dulcegari astea pe care toate cititoarele acestui minunat blog misogin le-au citit mai sus si mai mult ca sigur au si oftat apartin unui bun amic de al meu care...."

    1. Dulcegariile nu apartin bunului amic.

    2. Incredibil, dar adevarat: exista si dudui care nu se pozeaza in baie sau in oglinda -in dulcele stil haifaivian-, care au un IQ ce te lasa mut sau complexat si care mai sunt si indeajuns de frumoase incat sa nu fie banuite de prea multa inteligenta la o prima vedere... Numai in limita stocului disponibil, desigur.

    3."Concluzia este... pana la urma... si directia lui este buna... conditia imperativa fiind sa dea peste jumatatea sa perfecta, care sa vrea o copie a dorintelor sale... nu identica... ci mai degraba complementara... ca doua jumatati ale aceleiasi inimi..." - Asa mai vii de acasa...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei ca sa vezi... mai exista speranta :) Bine bineee treaca de la mine, fie asta o palma primita cu bucurie, daca mai vin cateva de genu' cine stie... poate ma trezesc si eu la realitate

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca ti-am fost de ajutor... La urma urmei, what are friends for? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. ooo ti-am zis eu ca esti enervanta :))) se pare ca tu ai ramas o pastratoare a traditiilor stravechi de pe vremea lu' madam Lygia :D

    P.S. DA DA am scris gresit... stiu ca te sacaie :P

    RăspundețiȘtergere